Podajcie mi tytuly tak mocne jak Shutter
(The Ring, Klatwa i Egzorcyzmy odpadaja)
Szukasz dobrych horrorów, mam rozumieć?
Sprawdź moją listę.
1. "The Others"
2. "A Tale of Two Sisters"
3. "The Sixth Sense"
4. "Event Horizon" może być dobre, jeśli lubisz sci-fi, ale niezbyt to straszne ;).
5. "Suspiria" - stare, 1977. Nie wiem, jakie to jest, bo nie oglądałam, ale podobno dobre.
6. "The Reaping"
7. "Kręgosłup Diabła" ("El Espinazo Del Diablo")
8. "The Eye"
9. "Identity"
10. "Passengers"
11. "Mechanik" ("Maquinista")
12. "The Uninvited"
13. "Scream"
14. "Panic Room"
15. "The Fly"
16. "I Am Legend" - chociaż według mnie to horroru nie przypomina, ale to jeden z moich ulubionych filmów.
17. "Evil Dead II - z 1987, ale Necronomicon chyba nie trzeba przyciągać.
Trochę duża ta lista, ale myślę, że coś tu dla siebie znajdziesz.
Mam nadzieję :).
Faktycznie duza lista, ale polowe mozna wykreslic przez glupia klasyfikacje.
''Jestem legenda'' to thriller, to samo tyczy sie ''Inni'' i ''Szostego zmyslu'', ale te dwa tytuly na upartego mozna zostawic bo wedlug mnie to tak samo thrillery jak i horrory.
''Mechanik'' to typowy thriller psychologiczny, natomiast ''Azyl'' nawet sie nie ociera o horrory, wiec nie wiem jakim cudem znalazl sie na liscie.
Ale przecież człowiek nie ogląda samych horrorów, a niektóre mają wpisane horror, więc je dodałam, mimo że tak do końca nimi nie są.