Proszę o wypisanie najstraszniejszych filmów. Na których się naprawdę baliście. Z góry
dziękuje!
Właściwie to chyba tylko Shutter. Chociaż w sumie w Gin Gwai i w Paranormal Activity były takie momenty, że serce mi zamarło (horrory zawsze oglądam sam i w ciemnym pokoju, więc wrażenie jest trochę spotęgowane).
Ze strasznych filmów to godne polecenia są: obie Klątwy, Nieodebrane Połączenie, Ringi, Sierociniec, Oczy Julii, Kobieta w Czerni, Gin Gwai, Paranormal Activity ( tylko nie oglądaj amerykańskich remake`ów bo są denne). Jeśli natomiast wolisz filmy gore to polecam Piłę, Wzgórza mają oczy, Teksańską masakrę, Drogę bez powrotu no i oczywiście Oszukać przeznaczenie. Poleciłbym jeszcze Dom snów nie jest to typowy horror, ale według mnie jest bdb.