Tony Jaa sam wykonał wszystkie sceny kaskaderskie. Przygotowując się do produkcji, aktor przez 4 lata trenował starożytną odmianę Muay Boran, poprzedniczkę Muay Thai. W filmie główny bohater używa stylu Muay Korat (bokserzy w tej technice owijają liną ręce aż do łokcia).
Steven Seagal tak bardzo zachwycił się filmem, że dążył do tego, aby jego firma producencka dystrybuowała tytuł na rynku amerykańskim. Chciał również dokręcić, a następnie dokooptować do filmu nowe sceny z nim jako nauczycielem głównego bohatera.
Kiedy jeden z wrogów rzuca się z piłą do drewna na Tinga, widzimy jak wbija mu ją pod obie dłonie. W następnym ujęciu jednak mężczyzna ma lewą rękę wolną i odpycha nią piłę.
Pod koniec filmu szef tajskiej mafii, Saming mówi nie używając już elektronicznego syntezatora mowy.
Gdy Mad Dog rzuca talerzami, obok pojawia się przypadkowy świadek zdarzenia, jednak w kolejnym ujęciu mężczyzny już nie ma.
Gdy Humlae i Ting wjeżdżają na motocyklu do jaskini, stópka motocykla jest nadal opuszczona.
Zdjęcia do filmu nakręcono w Bangkoku (Tajlandia).
W scenie pościgu na dwóch ujęciach można dostrzec napisy na ścianie "łamanym" angielskim: "Hi Luc Besson We are waiting for you" ("Witaj Luc Besson, czekamy na ciebie") oraz: "Hi Spielberg let do it together" ("Witaj Spielberg, zróbmy to razem"). Najwyraźniej przekaz trafił do Bessona, który zgodził się dystrybuować film w Europie.
W filmie nie użyto żadnych efektów specjalnych, nawet w brutalnych scenach walki.
Zdjęcia do filmu rozpoczęły się w 2000 roku, a zakończyły w 2004 roku.
Tony Jaa na planie filmowym doznał kontuzji kostki. Okres zdjęciowy musiał zostać wstrzymany na miesiąc.
Wiele postaci czarnych charakterów ma bujne fryzury. Aktorzy nosili peruki, aby zakryć specjalne kaski ochronne, które zabezpieczały ich głowy.