Nie ma co dużo gadać po azjatyckich filmach "The Eye" "Dark water" "Bunishisaba" "Shutter" "Body Sob 19" "One Missed Call" Ringi i Ju On`y, Art of The Devil itd itp bo widziałem ich od groma i Wiele WIele innych produkcji z Azji co oglądałem,to już ciężko mi trafić na dobry film bo za dużo ich się naoglądałem a tutaj miła niespodzianka , 4 historie + Zakończenie :) z których każda jest dobra! jedna mniej dobra jedna bardziej,nie będę spoilerował. Po Prostu Miłośnikom Azjatyckich horrorów , ten film na pewno przypadnie do gustu i powinien przypaść ,też każdemu fanowi horroru czy thrilleru , jak dla mnie Rewelacja!